CRM

Alle bedrifter har bruk for et CRM system. CRM står for  Customer Relationship Management  (eller på norsk: kunderelasjonshåndtering)

Kontakt salgsav​​delingen 

CRM

Samtidig som CRM er noe alle bedrifter bør ha, så er det svært få små og mellomstore bedrifter som har et slikt system. 

Hvorfor er det slik? Vi tror det er fordi det er en jungel av leverandører der ute og svært vanskelig å finne et system som passer akkurat for din bedrift. 

Vårt system utmerker seg ved at du kan starte svært enkelt og bygge ut etterhvert som behovene endrer seg. 

Odoo partner

Vi er stolt partner av Odoo. Vi bygger alt fra enkle kunde-databaser til avanserte løsninger som inkluderer alt fra prosjektstyring til betjening av ansatte og rekruttering. 


Det trenger ikke å være komplisert 

Du kan starte med en enkel løsning der du har god oversikt over dine kunder. Etterhvert kan du bygge ut til alle tenkelige løsninger, men ut av boksen er følgende funksjoner tilgjengelig:

  • Salg / tilbud / oppfølging
  • Support / chat 
  • Prosjektstyring
  • Rekruttering
  • Markedsføring
  • Timeregistrering